BSTPRO 4.02 Released


BSTPRO 4.02 Released

BSTPRO 4.02 Released


Improved/Fixed
  • Changed XIAOMI Unlock module UI.
  • Fixed XIAOMI/OPPO/VIVO some models flashing “Memory Error” bug.
  • Fixed XIAOMI Redmi 1SW, OPPO X909T, OPPO X909 etc exception bug when unlocking.
  • Fixed VIVO Y51 Fastboot erasing NVM bug.
  • Fixed Language display bugs.
  • Fixed other known bugs.
Added
  • Added Device Manager button, open Device Manager Window by one click
  • Added VIVO Y11 2019 (1906) Flashing, Direct unlocking screen lock in EDL(9008) mode, Factory Reseting, Factory Reseting without loss data, Partition tool for read/erase/write any specific partitions, baseband data backup/clear.
  • Added VIVO Z1 PRO Flashing, Direct unlocking screen lock in EDL(9008) mode, Factory Reseting, Factory Reseting without loss data, Partition tool for read/erase/write any specific partitions, baseband data backup/clear.
  • Added VIVO X710F Direct unlocking screen lock in EDL(9008) mode, Factory Reseting without loss data.
  • Added VIVO X710L Direct unlocking screen lock in EDL(9008) mode, Factory Reseting without loss data.
  • Added XIAOMI 2015211 MI Note 2 (DUAL LTE) Direct unlocking screen lock in EDL(9008) mode, FDE device screen lock bypass (Invalidate Screen Lock).
  • Added XIAOMI 2016001 MI Max (DUAL LTE) Direct unlocking screen lock in EDL(9008) mode, FDE device screen lock bypass (Invalidate Screen Lock).
  • Added XIAOMI 2016002 MI Max (DUOS LTE) Direct unlocking screen lock in EDL(9008) mode, FDE device screen lock bypass (Invalidate Screen Lock).
  • Added XIAOMI 2016006 MI Max (DUAL LTE) Direct unlocking screen lock in EDL(9008) mode, FDE device screen lock bypass (Invalidate Screen Lock).
  • Added XIAOMI 2016007 MI Max Prime (DUAL LTE) Direct unlocking screen lock in EDL(9008) mode, FDE device screen lock bypass (Invalidate Screen Lock).
  • Added XIAOMI 2016080 MI MIX (DUAL LTE) Direct unlocking screen lock in EDL(9008) mode, FDE device screen lock bypass (Invalidate Screen Lock).
  • Added XIAOMI MDE5 MI MIX 2 (DUAL LTE) Direct unlocking screen lock in EDL(9008) mode, FDE device screen lock bypass (Invalidate Screen Lock).
  • Added XIAOMI MDT5 MI MIX 2 (DUAL LTE CHM) Direct unlocking screen lock in EDL(9008) mode, FDE device screen lock bypass (Invalidate Screen Lock).


Previous
Next Post »

Please Do Not Enter Any Spam Linl In The Comment Box ConversionConversion EmoticonEmoticon

close